X 10

 
 
Hur fina är inte mina tjejer?! Blir så jäkla glad när jag scrollar igenom instagram och ser hela den här duckface och porr-ögon fasen sakta men säkert ersättas med härliga personliga och fan så mycket charmigare smile istället. Till och med Mathildes bebis i mitten brakar av med ett rejält smile. Personligen tycker jag ju att ett smile smittar av sig och senaste tiden har jag blivit besatt av att ta glad härliga energi fyllda pollar på alla mina tjejer istället för de klassiska "se lite svår" ut bilderna som florerat i branschen det senaste årtiondena, och jag har faktiskt märkt en sakta förändring. Kunderna gillar det verkligen, som jag nämnt innan är numera att vara modell så mycket mer att kunna posera och bli snygg på bild, det handlar om hela paketet med personlighet, utstråling och energi osv och kunderna som blir överösta av bilder på modeller från alla håll och kanter dagligen behöver nog ett avsmittande smile mellan varven. Naomi Campbell hade förmodligen inte klarat en dag om hon slog igenom idag med sin attityd, de divalaterna funkar inte längre, konkurensen är hårdare, större och karriären kortare så gäller att ge järnet av det man har och som jag alltid sagt tror jag den goda sidan alltid vinner i längden så börja bemöta kudnerna med ett smile och en skön inställning så tror jag du ger din egen karriär en bra skjuts på vägen. Döda myten om att det bara är kommersiella modeller som ska bärnna av smile efter smile, fashionvärlden är inom en förändring om än liten, se till att hugga tag innan alla andra kommer på tricksen.
 
 
Le Management, Modeller | |
Upp