Models be WARNED

 
 
Attackerna i Bryssel resulterade i att påskhelgen ägnades åt att boka om hela 12 flyg för att överhuvudtaget få mina modeller till sina fotograferingar och hålla kunderna på ett något mindre stressat och bättre humör. Såhär i efterhand var det kanske tur i oturen att jag i början av året lyckades boka en Paris resa på fel datum. Hade jag lyckats komma iväg över påsken som det var tänkt hade jag förstört hela resan för min gubbe som hade haft ett sällskap fastklistrad i sin lur i tre dygn. Men imorrn, imorrn då jäklar är det autoreplay på mejlen och jag ska försöka "betta" med mig själv mot att kolla  mejlen, vill man mig nåt är jag utcheckad från livet och incheckad på hångelresa för hela slanten. Ja förutom lördag då gubben ska få följa med på en kundmiddag i Paris, men de har utlovat utsökt Tapas så han ska nog kunna stå ut. Ser fram emot tre dagars stros och noll måsten. Vin, god mat, hångel och lite Zlatan. Tänker att jag till och med ska försöka glömma bort klockan, det vore grymt. Så models, be warned, hör ni av er just i helgen kan det vara så att ni blir något ignorerade.
 
 
Le Management | |
Upp